Utkast: Sep. 23, 2013

Oj, hjälp va vi har mycket att göra hela tiden. Är det inte förberedelser inför lektioner, jag har engelska med årskurs 5&6, bild med alla barnen och driver hela förskolans verksamhet, så är det inköp som måste göras eller miljöer att fortsätta bygga upp.
Nu i heligen var första dagarna som jag har varit helt ledig sedan jag kom ner hit till Thailand.

Förra veckan hade vi föräldramöte. Det gick bra, föräldrarna är överlag nöjda det är bara förskolans lokaler som de inte är nöjda med och där kan vi inte göra något förän den tillbyggnaden som sker just nu är klar. Nu hoppas jag bara att byggarna håller tidsschemat och blir klara snart så jag kan bygga upp min ute miljö och skolans ateljé. Ja, jag ska bygga upp en ateljé! det ska bli så kul, problemet är bara att hitta material och möjligheter att förvara det utan att fukten förstör det. Men vad vore livet utan utmaningar.

Fast ju mer tid som går ju mindre känns det som att det är att göra vilket betyder att snart kanske jag kan börja arbeta 40 timmars veckor. Men nu pluggar jag ju inte vilket gör att jag har jätte mycket tid :-)

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0