Första gången

Ja, då har jag skaffat en blogg...

Vad ska jag säga, det är första gången och jag vet inte riktigt vad jag ska skriva nu. Jag har egentligen varit en motståndare till det här med bloggar. Vad kan vara så intressant med andras liv så det måste läsas om det på internett? Vet inte, men nu har jag skaffat en blogg i alla fall.

Så varför har jag då gjort det kan man fråga sig.

Jo, jag är på väg till Kenya. Sitter nu på flygplatsen i Doha och väntar på planet som ska ta mig sista biten till Kenya. Anledningen till att jag åker dit är för att jag ska skriva mitt examensarbete till lärare och jag ska vara där i två månader.

2 MÅNADER!

Helt galet egentligen. Här åker jag till ett väldigt främnade land med personer som jag egentligen inte känner, det ända vi har gemensamt just nu är att vi alla läser till någon form av lärare vid Karlstads Universitet. Lite galet är det nog. Men samtidigt kan jag inte vänta tills vi kommer fram.

Så som ni kanske förstår så kommer de flesta inläggen en tid framåt handla om mina upplevelser i Kenya och om ni finner det intresant så får ni jätte gärna läsa min blogg om mig, mitt liv och mina äventyr.

/Caroline

 


Kommentarer
Postat av: Annie

Häftigt och spännande!! Två månader kommer gå fort!!

2012-10-15 @ 20:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0