Förkylning

I måndags var jag tvungen att pka hem från skolan för jag var jätte förkyld. Jag kom hem vid elva tiden och la mig för att kolla på en film. Det gick inte så bra för jag sov till ca kl tre. När de andra kom hem senare på eftermiddagen så konstaterade jag att det var nog bra att jag åkte hem för uppenbarligen behövde jag sova :-)
 
På tisdagen kände jag mig inte direkt bättre så jag medelade min lärare om att jag skulle komma på fredag igen för att ha chans att bli ordentligt frisk.
Samtidigt så var det bra att det var under denna vecka som jag blev sjuk för barnen på min skola har sina midterm exams nu. Jag har märkt att barnen i klassen har lite svårt att koncentera sig när jag är där så det var tur att jag inte var det. Det hade kännts jätte jobbigt om barnen inte hade presterat upp till sin fulla potensial på grund av att jag var där och distraherade dem. Det hade inte varit rätt mot varken dem eller deras lärarinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0